Provider a IP

Stepan Cirkl stepan.cirkl at mssch.cz
Thu Mar 29 10:45:32 CEST 2001

Vetsina ISP nabizi pevnou IP pouze za priplatek. Je to vlastne nadstandardni
sluzba, se kterou maji vice prace a navic ani RIPE prilis nepodporuje zbesile
pridelovani pevnych IP na Dial-up. I free ISP musi z neceho zit, a prave pro
dalsi prijmy se nadstandardni sluzby hodi, takze pochybuji ze Vam ji nekdo da,
pokud tam nemate tlacenku.