https na virtualech nad jednou IP

Miroslav Renda renda at hermes.hosting.cz
Wed May 16 17:01:46 CEST 2001

Diky moc za dosavadni tipy, zamyslene pouziti je:

Hostingovy server, kde je pomerne dost klientu a databazi a k nim
vytvorenych webovych admin rozhrani. chtel bych klientum nabidnout
moznost "bezpecne" administrovat tyto sve databaze (produktu...)

Proto bych chtel aby se predevsim to heslo posilalo sifrovane. Nechtel
jsem pouzivat nestand. porty (kvuli proxy u klientu) a nechtel jsem kvuli
tomu
plytvat IP.

MR

"Dan Lukes" <dan at gw.nic.cz> píše v diskusním příspěvku