https na virtualech nad jednou IP

Dan Lukes dan at gw.nic.cz
Wed May 16 17:52:35 CEST 2001

Miroslav Renda wrote:

> Hostingovy server, kde je pomerne dost klientu a databazi a k nim
> vytvorenych webovych admin rozhrani. chtel bych klientum nabidnout
> moznost "bezpecne" administrovat tyto sve databaze (produktu...)
>
> Proto bych chtel aby se predevsim to heslo posilalo sifrovane. Nechtel
> jsem pouzivat nestand. porty (kvuli proxy u klientu) a nechtel jsem kvuli
> tomu
> plytvat IP.

	Pak jim tuto moznost muzete nabidnout jedine "shora" - na urovni
spravce celeho serveru. Namapujte jim jejich virtualy soucasne nekam do
jednoho stromu vaseho virtualu, ktery bude SSL a bude mit svuj
certifikat - a klienti, kteri budou chtit nejakou stranku predavat
vyhradne sifrovane se na ni odvolaji touto cestou, ne ve svem virtualnim
stromu ale ve vasem.

						Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz
AKA: dan at nic.cz, dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz