ripe.net a zmena reverzneho DNS servra

Dan Lukes dan at gw.nic.cz
Wed May 16 18:14:22 CEST 2001

Peter Mann wrote:

> snazim sa zmenit zaznam na ripe.net pomocu mailu na auto-dbm, ale neviem, aky
> mam dat status:
>
> ASSIGNED PA
> ASSIGNED PI
> ALLOCATED PA
> ALLOCATED PI

	ASSIGNED PA, ktere tam mate je v naprostem poradku. Mate nejaky
zvlastni duvod se domnivat, ze je nutne tuto polozku menit ?

> pozeral som aj na www.ripe.net, ale velmi tomu nerozumiem
> mame triedu B uz zopar rokov ...

	No, pak byste se do toho radeji nemel moc hrabat. Stejne, podle
zaznamu, to musi provest maintainer, tedy nejspis pan Binder nebo
Durkovic.

> a este tak na okraj, kto ma skusenosti s vytvorenim mnt-by?

	Delal jsem to. Proste si na auto-dbm poslete zadost, oslovi vas clovek,
ktery bude chtit zduvodnit proc jej chcete a pokud jej uspokojite, tak
vam ho zridi. Duvody pro zrizeni MNT zaznamu jsou v jednom z RIPE
dokumentu, ale uz si nepamatuji v kterem.

					Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz
AKA: dan at nic.cz, dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz