jak na snmp na ciscu?

David Rohleder davro at ics.muni.cz
Mon Nov 5 20:52:39 CET 2001

md.konf at centrum.cz writes:

> Dobry den,
>
> tak si uz docela dlouho hraju se SNMP na ciscu, ale nejak se mi
> nedari. SNMP mam samozrejme na cisku povoleny, ale ne a ne se
> dostat k specifickym ciscovskym polozkam. Polozky z vetve system,
> ip, tcp apod. prectu naprosto v pohode, ale nechapu, jak se
> dostat k polozkam, ktere ma cisco ve svych MIB.
>
> V prirucce na ciscu k snmp jsem se docetl, ze jejich privatni
> vetev je .1.3.6.1.4.1.9
> (iso.org.dod.internet.private.enterprise.cisco), ale vubec se k
> ni nemuzu dostat. Zkousim to z RH linuxu 7.1.

> [...]

Pokud je ta rada cisilek SNMP mib, tak tam ma byt pred nim tecka (je
to absolutni cesta a ne relativni vzhledem k iso.org.dod.internet).

$ snmpwalk router komunita .1.3.6.1.4.1.9.2.1.51
enterprises.9.2.1.51.0 = IpAddress: 0.0.0.0

Jinak je mozne pouzit prepinac -m ALL, ktery vezme vsechny MIB soubory
a ne jen ty, co se berou standardne.

viz man snmpcmd

David Rohleder						davro at ics.muni.cz
Brno, Czech Republic