jak na snmp na ciscu?

md.konf at quick.cz md.konf at quick.cz
Tue Nov 6 15:37:38 CET 2001

> Pokud je ta rada cisilek SNMP mib, tak tam ma byt pred
> nim tecka (je
> to absolutni cesta a ne relativni vzhledem k
> iso.org.dod.internet).

Omlouvam se, ze jsem ji do mailu nenapsal. Tecku na zacatku jsem samozrejme
pouzil.

> $ snmpwalk router komunita .1.3.6.1.4.1.9.2.1.51
> enterprises.9.2.1.51.0 = IpAddress: 0.0.0.0

A to je PRESNE to, co mi nefunguje ;-(((

> Jinak je mozne pouzit prepinac -m ALL, ktery vezme
> vsechny MIB soubory
> a ne jen ty, co se berou standardne.
>
> viz man snmpcmd

Aha. To budu muset vyzkouset. Ja jsem se domnival, ze on sam proparsuje vsechny
soubory v danem adresari... Koukal jsem ale, ze nove soubory vzal v potaz,
nebot aktualizoval soubor .index, tak nevim. Ale kazdopadne to vyzkousim.

Martin