jak na snmp na ciscu?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Nov 7 02:22:09 CET 2001

md.konf at quick.cz wrote:

> Opravdu? Viz mail Davida Rohledera a take napr. www cisca
> (http://www.cisco.com/univercd/cc/td/doc/product/software/ios11/mbook/mtext.htm) sekce "Interpreting the Object Identifier"

... a pozdeji:

> v tom, ze bych delal neco spatne, ale v tom, ze to cisco (PIX Firewall 4.1.4 z
> roku 97) pravdepodobne vetev .1.3.6.1.4.1.9 neumi (jinak si to vysvetlit
> neumim). Zkousel jsem to na Ciscu 4500 a na C2514 a tam to funguje normalne. Je

	Nerad rikam "ja to rikal" - ale, ja to rikal ... ;-)

	CISCO je strasne siroky pojem a dokonce i kdyz udate presne o jaky
hardware se jedna, stale je jeste prilis velky prostor pro rozdily
vzhledem ke konkretni konfiguraci ci aktualnimu pouzitemu IOS. Na
dokumentaci se take nemuzete stoprocentne spolehnout - a to dokonce ani
pokud je vyslovne psana pro vas IOS ...

	Ale nic si z toho nedelejte, CISCO je pomerne dobre vybaveni - jen si
na nej musite trochu zvyknout ...

						Dan

--
Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz