jak na snmp na ciscu?

md.konf at quick.cz md.konf at quick.cz
Wed Nov 7 19:17:54 CET 2001

Zdravim,

> ... a pozdeji:

> Nerad rikam "ja to rikal" - ale, ja to rikal ... ;-)

Dobra dobra ;-)). Vy jste rikal, ze neexistuje .1.3.6.1.4.1.9.2.1.51, ale o
tom, ze by PIX neumel kompletne celou vetev cisca. tj. 1.3.6.1.4.1.9 rec
nebyla....

> CISCO je strasne siroky pojem a dokonce i kdyz udate
> presne o jaky
> hardware se jedna, stale je jeste prilis velky prostor
> pro rozdily
> vzhledem ke konkretni konfiguraci ci aktualnimu pouzitemu
> IOS. Na

To jsem si uz take vsiml a vubec se mi to nelibi. Nechapu, proc nezavedou
nejake jednoznacne identifikatory, protoze takhle je v tom sileny chaos.

> dokumentaci se take nemuzete stoprocentne spolehnout - a
> to dokonce ani
> pokud je vyslovne psana pro vas IOS ...
>
> 	Ale nic si z toho nedelejte, CISCO je pomerne dobre
> vybaveni - jen si
> na nej musite trochu zvyknout ...

To koukam. Je to trochu ... no, dost zmatene ;)