WinRoute+vybirani vzdalenych pop3 podle provozu na siti

Pavel Ruzicka pavouk at k332.feld.cvut.cz
Tue Nov 20 20:38:32 CET 2001

> zaridit, aby WinRoute vybiral remote pop3 schranky v dobe, kdy je nejmensi
> traffic smerem z/do internetu. Lze toto nejak zaridit?
> Nejde mi  o to, naschedulovat si vybirani na nocni hodiny, to bych i umel,
> ale o to, aby si winroute sahla do schranky, a pokud tam najde objem dat
> vetsi nez "n", aby vyhodnotila zatizeni site a pripadne s vyzvedavanim
> pockala, nez traffic poklesne.

Obavam se, ze vase pozadavky jsou moc komplikovane a nedokaze je splnit zadny
z mne znamych softwaru. Kdybyste chtel, aby vam winroute pravidelne varil kafe,
myslim, ze by to bylo jednodussi...

Reseni, ktere je trochu realne je nastaveni QoS na lince, kde by se dala
minimalni priorita na mail provoz. Provider vam to sice tezko nastavi, ale da
se to zaridit napr. na pocitaci, ktery by delal router do site. Winroute to
pokud vim neumi a zatim jsem nevidel prakticke pouziti...

> Pripadne bych byl ochoten to resit i nejakym externim softikem, bohuzel na
> rychlejsi linku se hned tak nezmuzeme.

Rychlost, respektive spis pomalost vidim jako nejvetsi problem. Pokud mate
linku po vetsinu doby ucpanou na 100%, nezbyde Vam nic jineho nez upgradovat.
Tam je sebelepsi nastaveni vzdy jen velkym kompromisem.

Pavouk