WinRoute+vybirani vzdalenych pop3 podle provozu na siti

Dan Ohnesorg Dan at feld.cvut.cz
Tue Nov 20 22:10:39 CET 2001

On Tue, Nov 20, 2001 at 08:38:32PM +0100, Pavel Ruzicka wrote:

> Obavam se, ze vase pozadavky jsou moc komplikovane a nedokaze je splnit zadny
> z mne znamych softwaru. Kdybyste chtel, aby vam winroute pravidelne varil kafe,
> myslim, ze by to bylo jednodussi...

No pod linuxem bych si neco takoveho dokazal predstavit. A linux by to pak
mohl narvat na 25 port u winproxy. Ale spolehlivost by asi byla dost
nizka. Ne kvuli systemu, to samozrejme ne, ale kvuli obtiznosti predvidani
chovani linky. Je to take otazka routeru, ktery tu linku routuje,
jestli umi nejake SNMP, aby se z nej dal cist objem prenosu.

> Reseni, ktere je trochu realne je nastaveni QoS na lince, kde by se dala
> minimalni priorita na mail provoz. Provider vam to sice tezko nastavi, ale da
> se to zaridit napr. na pocitaci, ktery by delal router do site. Winroute to
> pokud vim neumi a zatim jsem nevidel prakticke pouziti...

QoS je pekne, ale vubec nejlepsi je dokopat lidi k tomu, aby neposiali
soubory ve wordu. Takovy bezny mail projde i po uplne ucpane lince bleskem.

zdravim
dan

DDDDDD
DD  OOOO               Dan at feld.cvut.cz
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311