Implementace VTP pro UNIX

Jan Kasprzak kas at informatics.muni.cz
Tue Oct 2 09:01:05 CEST 2001

David Rohleder wrote:
: Nejde o trunky, ty samozrejme Yenyovi funguji (doufam :-),

	Jo.

: ale patrne
: chce dynamicky vytvaret ip rozhrani, kdyz do catalysta (ktery je VTP
: server) prida novou VLANku (tedy celkem by mne zajimalo proc).

	A proc ne? VTP mi prislo jako celkem zajimava vec - clovek nemusi
konfigurovat VLANy na vsech switchich. Ne ze bych to nejak urgentne potreboval
(prinejhorsim si tech 6 nebo kolik VLANu nakonfiguruju rucne). Ale bylo by
pekne umet to i na Linuxu. VTP ma dokonce i nejakou autentizaci. Asi zbude
jen reverse engineering.

-Y.

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/