UPC a mistral

Petr ZIMA petr.zima at neklid.cz
Tue Oct 2 10:01:43 CEST 2001

David Vodnansky wrote:

> No taky to neni konkurence dialupu - jeste jsem nevidel modem na 128kb,
> tohle je pro lidi, kteri to mysli trochu vaznej a pouzivaj to natolik, ze se
> jim to jako treba me bohate vyplati.

Tak jsem to nemyslel. Kdo internet chce, ten uz ho ma. Myslim ze nynejsi
trh s pripojenim uz neni o ziskavani zakazniku, ale o jejich vytvareni.
Dialupista, ktery v zivote jinak pripojeny nebyl, nema zajem o pevnou
linku, nevi jak ji vyuzit (ziskal navyky ve stylu: vyridit postu,
postahovat co se da a rychle pryc). Takovy zakaznik utrati za dialup max
500,- Kc mesicne a tak nevidi duvod platit 2x tolik. Az kdyz dostane za
stejnou sumu pevne pripojeni, nauci se internet uzivat i jinak. Tohle
reklama nevysvetli, to je otazka vlastni zkusenosti.

> A zajem o zavadeni Mistralu podle mych
> informaci dost prevysuje kapacitu techniku UPC.

To nic, to se jen chysta puda pro eventualni dalsi zdrazeni (zruseni
nejlevnejsiho tarifu).

--
Petr ZIMA
Prague, Czech Republic