HUB&switch

Pavol Svorc svorcp at pp.internet.sk
Wed Oct 3 09:06:32 CEST 2001

Myslim si ale, ze nejake obmedzenie musi byt. A mna prave
zaujimal rozdiel medzi hubmi a switchmi a ich kombinovanie.
Nerad by som si totiz vyrobil zbytocny problem.
Momentalne mam siet takto:
switch100-switch100-(hub10,hub10,hub10,hub10). Takmer na
kazdom porte pri huboch 1az 4 mam zavesene dalsie 10-tkove
huby. Celkovo cca 100 stanic. Postupne to chcem vsetko prerobit
na 100-vkovu siet.
Nemam sancu (po financnej stranke) vyhadzat tie 10-tkove huby
naraz takze sa opytam napr. takto:
server-switch100-switch100-hub10-switch100-stanica alebo
server-hub100-switch100-hub10-hub100-stanica
Bude to chodit?
P.Svorc