HUB&switch

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Oct 4 03:32:56 CEST 2001

David Rohleder wrote:

>To nechapu. Ale tady je citace:
>
>Since full duplex operation does not use CSMA/CD, this distance
>restriction no longer applies. Regardless of the data rate of the LAN,
>the length of a full duplex Ethernet link is limited only by the
>physical transmission characteristic of the medium. While twisted pair
>links may be used at distances on the order of 100 m, optical fiber may
>be used at distances up to 2 to 3 km (multimode fiber) and 20 to 50 km
>or more (single mode fiber). With appropriate line drivers and signal
> [...]

	Vzdyt' jsem ani nic jineho nerikal - neuplatni se nam omezeni dana protokolem CSMA/CD (to je ta posledni anglicka veta z citace a jde o onech 2500m u 10Base<neco> resp. 250m u 100Base<neco> zminenych mnou), ale stale se nam uplatni omezeni dana medi

	Anglicka citace se uz dale navic, oproti memu prispevku, zminuje o moznosti pouzit zarizeni regenerujici signal (repeater), ktery skutecne umoznuje spojovat tyto kusy omezene delky libovolne za sebou.

	Takze, krome teto vyjimky, tedy explicitni zmince o moznosti pouzit repeatery (coz me pripadalo jako zrejme) rika anglicka citace a muj prispevek totez.

	Pokud jsem se snad vyjadril prilis nepochopitelne a tim zapricinil nedorozumeni, nerku-li zmateni vazeneho fora, pak se omlouvam.

					Dan

--
Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz