Proc se neukladaji informace z transportni obalky do mailboxu

Jan Kasprzak kas at informatics.muni.cz
Mon Oct 22 09:02:37 CEST 2001

Dan Ohnesorg wrote:
:  Proc se pred 30 lety autor SMTP protokolu rozhodl, ze se nebude do
:  mailboxu uzivatele ukladat transportni obalka. Nejde mi o odpovedi typu,
:  my to umime a davame ji do hlavicky X-To:, ci pridavame to do Received:
:  hlavicek.

	Ja mam pocit, ze tohle SMTP vubec nedefinuje a ani se nezabyva
tim, co se stane s mailem mimo dobu SMTP komunikace (napriklad pri lokalnim
dorucovani).

	Spis bych se ptal, co vedlo autora sendmailu k tomu, aby do zprav
pri lokalnim doruceni nedaval informace z obalky (resp. autory RFC822,
ze pro tohle nestanovili nejakou zvlastni hlavicku).

-Y.

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //