net at cs.felk.cvut.cz: Frequently Asked Questions (FAQ)

Martin Bily BILY at cs.felk.cvut.cz
Mon Sep 10 14:13:26 CEST 2001

Dobry den,

>Pretoze ma zaujimaju dalsie informacie o tuzemskych informacnych zdrojoch
>skusal som adresu http://www.ces.net/cz/resources.html. Na tejto adrese vsak
>nachadzam uplne nieco ine. Mohli by ste upravit tento odkaz?

dotycnou pasaz jsem ukonecne upravil. Zpusob upravy Vas ale nepotesi,
protoze uprava byla provedena zrusenim dotycneho odstavce.

Pokud byste nekdo vedel o lepsim reseni, tedy o nejake aktualni
podobe byvaleho "Seznamu zdroju Cesnetu", tak mi prosim poslete odkaz.
(Nemam ale na mysli obecne katalogy, jako www.seznam.cz a volba Internet.)

Dekuji,
     Martin Bily

Martin Bily, Dept. of Comp.Sci.         e-mail: bily at fel.cvut.cz
Czech Technical University              phone: +420-2-2435 7323
Karlovo nam. 13
Praha 2, Czech Republic