LAN vzduchem

Karel Herink ramsoft at volny.cz
Mon Sep 10 22:52:44 CEST 2001

> Vetsinou staci, zvlaste kdyz se jeste zkomprimuje PPP protokolem (pokud je
> asynchronni) - doufam ze lze. Je tu nekdo, komu to funguje? Mozna by se to
> dalo komercne (ronja) vyrabet? Melo by to cenu?

Myslim, ze asi nikdo nepude do vyroby s necim, co uz je na dnesni pomery
pomale. Holt to je a zustane bastl pro "chude". Ale mozna neco jako
stavebnici by nekdo moh udelat ......Ta optika by chtela trochu
profesionalnejsi rucicky :-) .... no jestli to nekdo chce udelat , tak
rychle .........a dejte mi vedet, sel bych do toho ....