Konfigurace MSIE

Karel.Fenz Fenz at iweb.cz
Wed Apr 3 09:18:04 CEST 2002

Dobry den,

predem se omlouvam za OT, nasmerujte mne pripadne na nejakou (zivou)
konferenci k tematu.

Pocitac s W98 a MS Internet Explorer, verze 5 byl pouzivany v siti s
automatickou konfiguraci
pomoci scriptu  mel mj. nastaveno pouzivani proxyserveru.
Po prestehovani do jine site, zmene konfigurace TCP/IP a obvykle zmene
konfigurace MSIE
(Moznosti/pripojeni/nastaveni_mistni_ site/automaticky NEzjistovat
nastaveni, NEpouzivat proxy)
toto pozadovane nastaveni fungue jen do zavreni MSIE.
Pri novem otevreni program tvrdosijne chce pouzivat pripojeni pres proxy
(ktere samozrejme jiz v siti neni a ani v MSIE k nemu neni patricne
nastaveni).

Soudim, ze pozadavek na pouzivani proxy je "zaklety" nekde mimo MSIE.
Podobne se kdysi choval i browser automaticky  zkonfigurovany pro dilaup
pripojeni (tusim k Tiscali).
Ani odebrat a znovu nainstalovat browser nepomuze - to nestatsne nastaveni
si opet vytahne nekde ze systemu.

Poradi mi nekdo ?
Technickou podporu Microsoftu mi ale prosim nedoporucujte - ja jsme si ten
program nevybral :)

Predem diky za nakopnuti spravnym smerem
Karel Fenz

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.