Dotaz k DNS

Karel.Fenz fenz at iweb.cz
Fri Apr 26 13:42:07 CEST 2002

Dobry den,

mam trochu nejasno v konfiguraci nameserveru pro domenu, ktera je obsazena
ve
jmenu tohoto NS.

Priklad a)
Domena se jmenuje treba  mmm.cz, zaznam ma na nameserverech
Prim.NS:  a.mmm.cz
Sec. NS:  b.mmm.cz

Priklad b)
Stejna domena mmm.cz, zaznam pro ni je na NS
Prim NS: a.mmm.cz
Sec NS:  x.yyy.cz

Priklad c)
Stejna domena mmm.cz, zaznam pro ni je na NS
Prim: x.yyy.cz
Sec: a.mmm.cz

Ve vsech  pripadech jsou nameservery fyzicky dva  ruzne stroje a jsou
pripopojene k Inetu
samostanymi linkami do ruznych mist.

Intuitivne se mi nejvic libi pripad c), ale existuje objektivne nejaky duvod
(RFC, potencialni problemy pri nedostupnosti jednoho z NS apod.),
proc by pripady ad.a) nebo ad. b) mely byt "horsi" ?

V podstate mi jde o moznost vystacit si s jednou domenou 2. urovne, pokud by
to jinak
bylo funkcne stejne.

Karel