Zakazany ping?

Milan Roubal roubm9am at barbora.ms.mff.cuni.cz
Thu Aug 8 12:14:24 CEST 2002

prevence kterou my administratori nenavidime, protoze
kdyz si zakaznik stezuje, ze ma problemy treba prave
s Vasim serverem, na ktery se pripojuje, tak tim berete
zasadni nastroj pro diagnostiku toho, v jakem je sit stavu.
Prevenci bych hledal urcite nekde jinde nez zakazanim pingu.
Zdravi
    Milan Roubal