Zakazany ping?

uhlar at fantomas.sk uhlar at fantomas.sk
Tue Aug 13 12:56:10 CEST 2002

"Jaroslav Lukesh" <lukesh at k-net.cz> wrote:
-> | Odesílatel: Petr Klimovic <pizi at jinak.cz>
-> | Existuji nastroje, ktere po dobyti stroje umoznuji interaktivni session
-> | s nim jen pomoci pingu. Tedy maskovana komunikace s pocitacem.

-> Tento typ hackerské komunikace jsem šéfovi předvídal už před 4 lety.
-> Potěší, že se člověk nespletl. Můžete mi prosím prozradit, kdo/co tento
-> způsob komunikace používá?

http://peter.eluks.com/code/Unix/C/ICMP-Shell/

... dufam ze vas sef nezareaguje zakazanim ICMP
--
 Matus "fantomas" Uhlar, uhlar at fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
 Boost your system's speed by 500% - DEL C:\WINDOWS\*.*