Zakazany ping?

Petr Klimovic pizi at jinak.cz
Thu Aug 15 20:56:21 CEST 2002

 JK>     Jaky DoS? Vzdyt zakaz odpovedi na ICMP echo nijak nezabrani
 JK> utocnikovi, aby to ICMP echo posilal a zahltil tim cilovou sit.

Nemusi jit jen o zahlceni site, ale i o zatez stroje, ktery ty
pozadavky musi zpracovavat. Nemluve o tom, ze i zatez site je vyssi,
pokud se paket nezahodi, ale posle se na nej odpoved. Dalsim duvodem
muze byt snaha vyhnout se automatizovanym scanum. Taky treba neucast na
DDoS. Je jasne, ze pokud se nekdo zameri primo konkretne na muj stroj,
tak mi vypnuty ping nepomuze. Ale muze me skryt pred plosnym scanem.

 JK> :  ... Vidis muj neviditelny tank?
 JK>     Ne, ale vidim jeho stin :-)

Hmmm. Chytre. :-)

Petr

... Nejlepsim pritelem muze je jeho dogma.