Zakazany ping?

Pavel ŠVARC stefan.samecek at volny.cz
Sat Aug 17 23:26:30 CEST 2002

Jan Vondrak napsal:

> Ja nevim co resite. Ping rozhodne zakazat, tim se da detekovat nejen
> jestli tam vubec nejaky system je, ale taky jaky (kazdy nastavuje jinak
> bit fragmentace, jinak odpovida na ICMP prikazy,....
já klidně každému prozradím co mám, pokud mi tu běží SSH z omezených adres,
Apache, a Postfix, poznají to stejně i bez pingu. Pokud se někdo bude chtít
dostat, nebo i jen pokoušet se o to, na váš server tak ho na 100% nezastaví
zakázaný ping.

> Takze rozhodne zakazat, to je prvni vec, co delaji scannery. Nektere vas
> ani nepusti dal, kdyz nenajdou zivej system pres ping. Je prece x jinych
ano a také stačí přidat parametr a oni se na ping vykašlou :O))

> zpusobu, jak si zjistit, jestli system zije, ne?
> Ras, otevrenej jinej port (ale hodne vysoko),......
to víte jenom vy, no a jak to pozná např. pracovník providera ???
jak já jako uživatel si mám ověřit kde je chyba např. při pokusu dostat se
na váš web ?? Jak poznám zda je chyba někde u mě u vašeho providera nebo u
vás ???

Stefan

PS: Osobně si myslím že je to stejný nesmysl jako že kompilací vlastního
jádra v LINUXu získáte spoustu výkonu. Každý to tvrdí a přitom to nikdy
nikdo nijak nedokázal.