Zakazany ping?

Pavel ŠVARC stefan.samecek at volny.cz
Mon Aug 19 01:26:34 CEST 2002

Jan Vondrak napsal:

> I SSH taky melo buffer oveflow ;-). Ja nedrazdim hada bosou nohou. Nic
> me to nestoji a latku moznosti hacknuti posunu o neco vyse.
a jste si tak jist tím že váš FW nemá chybu ?? No ale to už jsme dost daleko
od původního tématu

> PS: 100%? TO je velmi odvazne tvrzeni.
a vy myslíte že útočníka zastaví to že si nepinkne ?? A podle mého FW
spousta scanů na určité chyby např na apache atd. nepinká prostě to zkouší
rovnou na port 80.

> Pracovnik providera je take potencionalni hacker. At si testuje svuj
> router, ktery ma u nas, ja si otestuji sve servery, to neni jeho
> starost.
a tohoto hackera také zastaví to že si na vás nepinkne ?? Pochybuji on totiž
dobře ví že tam jste.

> Je mi lito, ale o tomhle me nikdo nepresvedci.
já se snažil jenom málo je my to jedno. spíš mi vadí že to bývá prezentováno
jako nutnost. Je to věc názoru. Pokud se k vám někdo chce nabourat např. na
web tak nebude pinkat server který evidentně běží a pokud si pinkne a nic
už je varován aby si dával pozor. Pokud se budem bavit o plošném scanu tak
ten hledá konkrétní SW, takže pokud jsem update nic mi nehrozí, plošný scan
na neznámou chybu je dost divoká myšlenka.
 Takže jak tak na to koukám nevidím důvod proč to zakazovat :O)))

Stefan