Zakazany ping?

Petr Klimovic pizi at jinak.cz
Mon Aug 19 20:56:38 CEST 2002

 DO> Chacha, mozna pri nejakem lamerskem ano, ale kdyz to bude scanovat
 DO> nekdo skutecne nebezpecny, tak to samozrejme nebude scanovat jen
 DO> pingem. Bude zkouset nejakou definovanou mnozinu portu a pouzitim
 DO> nejakeho poolu IP adres, takze se nechytne ani portsentry.

Ale vzdyt ja jsem netvrdil, ze je to ochrana pred nejakym scanem portu.
Je to ochrana pred plosnym pinganim za ucelem objeveni zivych stroju.
Nic vic. Nedela to z pocitace nedobytnou pevnost. Jen pridava dalsi
stupinek k odstraneni obtezujicich stouralu. Samozrejme za cenu jinych
potizi.

Petr

... Hipik: kluk, ktery vypada jako Petra a smrdi jako Petr.