Klez - ???

Mgr. Pavel Marek p.marek at tiscali.cz
Wed Aug 21 16:56:47 CEST 2002

Tento virus posila sam sebe na vsechny adresy, ktere najde kdekoliv na disku, treba ve stazenych web strankach, nejen z adresare. Aby se lepe maskoval, vytvari zahlavi jako odpoved.
Mam to overene, protoze vytvarim internetovy zpravodaj pro jednu firmu a znam radu zakazniku (nebo spis ctenaru, clenu naseho klubu), od nichz mi tento virus prisel.
Pokud neotevrete prilohu e-mailu, je neskodny. Ja je okamzite mazu, Antivirove programy myslim spolehlive tento virus detekuji. (on to je asi spis cerv).

--
Mgr. Pavel Marek, As
http://sasha.mujweb.cz/bub.htm  Mesicni zpravodaj Bublinky

"Pavel ŠVARC" <stefan.samecek at volny.cz> píše v diskusním příspěvku news:ajskgh$5kk$1 at morticia.kit.vslib.cz...