Klez - ???

ing.Naděžda Šimková simek at autosklo.cz
Wed Aug 28 17:15:12 CEST 2002

-----Původní zpráva-----
Od: Mgr. Pavel Marek <p.marek at tiscali.cz>
Komu: net at cs.felk.cvut.cz <net at cs.felk.cvut.cz>
Datum: 21. srpna 2002 16:57
Předmět: Re: Klez - ???

>Tento virus posila sam sebe na vsechny adresy, ktere najde kdekoliv na
disku, treba ve stazenych web strankach, nejen z adresare. Aby se lepe
maskoval, vytvari zahlavi jako odpoved.
>Mam to overene, protoze vytvarim internetovy zpravodaj pro jednu firmu a
znam radu zakazniku (nebo spis ctenaru, clenu naseho klubu), od nichz mi
tento virus prisel.
>Pokud neotevrete prilohu e-mailu, je neskodny. Ja je okamzite mazu,
Antivirove programy myslim spolehlive tento virus detekuji. (on to je asi
spis cerv).

news:ajskgh$5kk$1 at morticia.kit.vslib.cz...