Re: vyhrazené datové pásmo

Beno Slávik benyto at oku-pi.cz
Fri Feb 1 07:00:53 CET 2002

No ve 2.4.x je plná podpora QOS ...

Já osobně využívám na omezení toku dat utilitku CBQ ...
jedním z lidí co to programují/upravují je i nějaký čech, takže jsem na něj
vznesl dotazek ...

jen pro ty co to zajímá uvedu, že dle jeho slov je možné něco podobného
vyřešit právě pomocí CBQ! není to stoprocentní, 64kbps nebude rozděleno
přesně na 32 + 32 ale jistý poměr se tam udrží ...

kdyby to někoho zajímalo ještě více, zašlu příklad!

S pozdravem Beno Slávik