odchozí/príchozí traffic

Beno Slávik benyto at oku-pi.cz
Fri Feb 1 10:47:48 CET 2002

Dobrý den,

Chtěl bych se zeptat jestli je nějak technologicky možné řešit aby se data
odesílala ven jedním providerem a přijímala druhým providerem!

Uvedu příklad: mám IP adresu 192.168.1.50
Do internetu mám možnost jít dvěma směry, např. díky proxy: 194.x.y.z a taky
díky proxy 195.a.b.c.

Nechá se teda nějakým způsobem vyřešit to, že například přes bránu 194.x.y.z
budou všechny dotazy odcházet (odchozí provoz http) a přes bránu 195.a.b.c
se mi budou data vracet?
Je možné to nějak vyřešit přepisem hlaviček na bráně 194.x.y.z?

Moc by mě to zajímalo .. potřebuji tuto situaci řešit .. (pomalá a rychlá
linka)

Předem moc díky

Beno Slávik

---