odchozí/príchozí traffic

David Rohleder davro at ics.muni.cz
Fri Feb 1 11:37:00 CET 2002

benyto at oku-pi.cz (Beno Slávik) writes:

> Dobrý den,
>
> Chtěl bych se zeptat jestli je nějak technologicky možné řešit aby se data
> odesílala ven jedním providerem a přijímala druhým providerem!

Slusny provider by to asi nemel dovolit. Ale pokud mate neslusneho
providera, tak by to slo. BTW, nevim, jestli tech "neslusnych" neni spis
vice nez mene (pokud mne pamet neklame, tak treba contactel to
neblokuje, nextra myslim ano).

Staci posilat pakety se zdrojovou adresou jednoho providera A do linky
toho druheho providera B. Pokud to ten provider B neodfiltruje, tak
vam odpoved prijde od providera A.

David Rohleder						davro at ics.muni.cz
Brno, Czech Republic