Telnet se skriptama

Petr Voralek nazir at comp.cz
Wed Jan 2 00:16:03 CET 2002

   Al salaam a'alaykum Zdenek! :^)

  01-led-02  20:45:14 wrote *Zdenek Sojka* the following
  in /"cz.net.internet"/ area about "Telnet se skriptama", and I quote (in part):

 ZS> hodil by se mi program - ani by nemusel mit terminal - ktery by pouze
 ZS> odeslal data na dany port serveru (data bych mel ulozena v souboru).
 ZS> Urcite to neni nic tezkeho...

  Zkuste se porozhlednout po programu ANUBIS (drive mel svoji stranku na
http://www.geocities.com/jolpkow/ -- ale uz tam neni), sice to neni telnet
klient, ale mel by neco takoveho, co potrebujete (+ neco navic :)) umet, jen
nevim, jestli je i pro windows (pro unix a pro amigu je urcite)...

  Jo, uz jsem ho nasel -- http://anubis.sourceforge.net

--
   Petr Voralek   <nazir@(comp|volny).cz>

... Na pocatku vseho byla lez, ta lez byla u Boha a ta lez byla Buh...