Telnet se skriptama

Petr Klimovic pizi at jinak.cz
Wed Jan 2 23:47:34 CET 2002

 ZS> atak dale.
 ZS> hodil by se mi program - ani by nemusel mit terminal - ktery by
 ZS> pouze
 ZS> odeslal data na dany port serveru (data bych mel ulozena v
 ZS> souboru).
 ZS> Urcite to neni nic tezkeho...

 ZS> OS W2k

Zkuste hledat port utility netcat pro Windows. Mozna ho najdete pobliz
hesla cygwin. Takze vyhledavac a zadat

netcat cygwin windows port

a mozna to bude ono.

Nebo snad i unixovy telnet umi sat data ze souboru. K dostani by mel
byt taktez u cygwinu.

 ZS> (ale kdyby byla moznost mit jenom nejaky pripraveny soubor -
 ZS> sablonu,
 ZS> kde by misto jmena prijemce bylo jen %1, misto predmetu %2 a to by
 ZS> se
 ZS> pak doplnovalo, byl bych o chloupek stastnejsi :)

Tohle uz by mohl resit jednoduchy skript shellu.

Petr

... Mozek: aparat, kterym si myslime, ze myslime.