hostovane IP

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jan 3 23:37:19 CET 2002

Martin Damasek wrote:

> Tusim, ze by se muselo zmenit routovani u providera, ktery nam daruje
> IP, tak i u toho, co poskytuje pripojeni a mozna i primo u NICu.

	Pokud adresni prostor obou ISP nepatri do stejneho autonomniho systemu
(mozne, lec spise nepravdepodobne) bylo by nutne, aby routovani upravili
vsichni mezilehli ISP. A jelikoz cesta se muze menit (napriklad pri
vypadku NIX pujde komunikace "venkem") nemuzi byt ani mozne rict u koho
vseho by se mela menit.

	Bud' jsem vas nepochopil dobre, nebo vas tlaci do peknych problemu.

	Myslim, ze nejrozumnejsi bude, kdyz si od nej nechate nejprve jasne
namalovat, jak si to predstavuje a pak teprve prijdete sem.

> (Kdyz uz jsme u toho, jake je nejvyhodnejsi si vzit adresy, jestlize si
> muzeme vybrat vicemene jakoukoli v rozsahu 1.2.3.30-254?)

	Takova, jaka se vam bude nejlepe pamatovat.

> - nevim, jestli by se vubec do toho poskytovateli pripojeni chtelo...

	Jestli ma jen trochu rozumu, pozene vas svinskym krokem. Jestlize vas
nepozene okamzite on, zvazte, zda byste od nej nemeli pro zmenu utikat s
hruzou ve tvari vy.

						Dan

--
Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz