bezdratova pojitka - dotaz na orezani rychlosti

Karel Fenz Karel.Fenz at nwt.cz
Wed Jan 9 17:43:28 CET 2002

Fakticka pripominka - tusim, ze 11Mbit/s je  teoreticka rychlost vyplyvajici
z principu modulace
pouzite u teto technologie (DSSS). Fakticky to jede kolem 4-5Mbit/s na par
metru a
pres 3Mbit/s na jednotky km ( s externi antenou) - v obou pripadech mereno
casem potrebnym pro prenos souboru zname (vetsi) delky protokolem FTP.
Odbornici at mne nekamenuji - tusim, ze to neni uplne presne s ohledem na
prepocet Byte/s na bity/s a rezie protokolu FTP a dalsich vrstev. Ale pro
ilustraci to snad staci - 11Mbit/s "cistych" dat asi nikdy nikdo neuvidi ani
na 70cm, natoz pak na 700m ( a to bez ohledu na vyrobce). Podobne je to i se
3Mbit/s u BreezeNetu (FHSS).

Karel

> No jo ale tech 11Mbit/s asi na 700m (podle tabulek vyrobce)
>
> --
>
> JaPa
> mailto:jadrny at volny.cz
>
> .