bezdratova pojitka - dotaz na orezani rychlosti

Tom Z. Meinlschmidt tm at kenny.bluetone.cz
Thu Jan 10 08:57:01 CET 2002

to souhlasi, pouzivame WaveLANy, potazmo Orinoco pro nase zakazniky. Na vzdalenost
cca 2km pri pouziti sit mame cca 2mbps rychlost.

jak byla otazka na nastaveni rychlosti - starsi typy AP to neumely, muselo se shapovat
napr na routerech, novejsi AP s prislusnym firmware to umeji - ovsem ta cena.

tm

On Wed, Jan 09, 2002 at 05:43:28PM +0100 Karel Fenz [Karel.Fenz at nwt.cz] wrote:
> Fakticka pripominka - tusim, ze 11Mbit/s je  teoreticka rychlost vyplyvajici
> z principu modulace
> pouzite u teto technologie (DSSS). Fakticky to jede kolem 4-5Mbit/s na par
> metru a
> pres 3Mbit/s na jednotky km ( s externi antenou) - v obou pripadech mereno
> casem potrebnym pro prenos souboru zname (vetsi) delky protokolem FTP.
> Odbornici at mne nekamenuji - tusim, ze to neni uplne presne s ohledem na
> prepocet Byte/s na bity/s a rezie protokolu FTP a dalsich vrstev. Ale pro
> [...]

Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCP, MCP+I, MCSE, NetApp Filer & NetCache
Datron s.r.o., Vachkova 3008, 470 01 Ceska Lipa, 0425/834 421, f: 834 425
    !K w(---) !O !M V PS+ PE Y+ PGP++ t+@ !5 X? R tv b+ !DI D+ G e>+++