access k DNS

Martin Damasek md.konf at centrum.cz
Sun Jan 27 19:29:30 CET 2002

On Saturday, January 26, 2002, Tom Z. Meinlschmidt wrote:

Dekuji za odpoved, avsak pokud jsem to dobre pochopil, tak navrhujete,
abych udelal dve domeny - jednu pro interni sit (privneco.cz) a jednu
viditelnou zvenci (pubneco.cz). To je ale presne to, co nechci. Ja
bych rad, aby se pouzivala jedna a tataz domena napr. neco.cz - tj.
aby existovaly stroje napr. gw.neco.cz, web.neco.cz, ftp.neco.cz -
tyto napr. viditelne zvenci s adresou pridelenou od providera (tj.
CNAME k napr. kanonickemu gw.neco.cz) a dale aby existovali stroje
napr. intra1.neco.cz, intra2.neco.cz, intra3.neco.cz s adresami napr.
192.168.1.100, 192.168.1.101., 192.168.1.102 atd. a tyto viditelne
POUZE z interni site...

Pravdepodobne to asi nepujde, ze?

s pozdravem Martin Damasek