[Dial up]: Pouziti jinych proxy serveru nez IP proxy ?

Libor Striz poutnik-x at x-atlas.cz
Tue Jan 29 18:36:48 CET 2002

Dobry den, chci se zeptat, jestli ma nekdo s modemem
dobre zkusenosti s pouzitim vzdalenych proxy serveru

( Napr USA web -> Proxy v USA -> Ja-Volny   misto
       USA web  ->Proxy Volny -> Ja-Bolny )

Udajne se muze zrychlit spojeni, ja ale pozoroval
spis prinejlepsim nezhorseni.

Podobnou zkusenost mam s freeware MultiProxy
http:/www.multiproxy.com/.

Funguje jako Proxy multiplexer, kdy paralelne kontaktuje
vice Proxy, eventualne hleda ty s nejlepsi odezvou.

Je take urcen k pouziti s anonymnimi
proxy servery, coz me az tak nezajima.

Mozna na pevne lince se to uplati spis.

Libor the Wanderer poutnik-x at x-atlas.cz
For mail replay: Please remove - and x to get real mail address.
Friends are those who know the song of your heart
and can sing it back to you if you forget its words.