reg. domeny

Tom Z. Meinlschmidt tm at kenny.bluetone.cz
Fri Mar 8 21:47:14 CET 2002

Je to sice v Pravidlech registrace domenovych jmen a Smlouve o registraci domenoveho
jmena, ale napisu to:

1. je potreba zaregistrovat kontaktni _osoby_
2. domenu muze spravovat (tech-c), vlastnit (admin-c) a platit (bill-c) pouze
   subjekt - a subjekt se sklada z identifikacnich udaju a kontaktnich osob,
   tudiz je potreba zaregistrovat subjekt
3. samotna domena - registrace muze byt provedena az po uspesnych registracich
   kontaktnich osob a subjektu. do poli admin-c, tech-c a bill-c se zapisuji
   identifikatory SUBJEKTU

tot vse.

tm

On Fri, Mar 08, 2002 at 08:24:42PM +0100 Chaotix [chaotix at kgb.cz] wrote:
> Dobry den,
>
> a) "Cauves" je pro me pozdrav asi jako "Ahoj" nebo "Nazdar" pro priste tedy
> budu psat "Dobry Den" nebo "Zdravim" , mam osobni duvody proc na internetu
> pouzivat svou prezdivku a ta byla tam dole...
> b) no, hlavne jestli mu nekdo rozumi :-) jsem pres dial-up u znamich a nemam
> cas psat slohova cviceni
> c) mam doma vytisknuto snad celi Nic.cz, sem v tom novacek a potrebuju to
> polopaticky - to tam nikde neni :-(
>
> Nashledanou
>
> Chaotix

Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCP, MCP+I, MCSE, NetApp Filer & NetCache
Datron s.r.o., Vachkova 3008, 470 01 Ceska Lipa, 0425/834 421, f: 834 425
    !K w(---) !O !M V PS+ PE Y+ PGP++ t+@ !5 X? R tv b+ !DI D+ G e>+++