reg. domeny

Toma9 Iranek tomas.iranek at stercentury.cz
Fri Mar 8 22:24:43 CET 2002

Je sice hezke, ze se omlouvas a chapu, ze tvuj cas pres dial-up je drahy a
nemas cas psat slohova cviceni, ale aspon tvrda a mekka "iy" bys mohl psat
spravne :-)

Jinak mas pravdu, ze ten NIC je chaotix :-)

            IRZI

"Chaotix" <chaotix at kgb.cz> píše v diskusním příspěvku
news:a6b1ob$l71$1 at morticia.kit.vslib.cz...