Dotaz k DNS

Pavel Ruzicka pavouk at k332.feld.cvut.cz
Sun May 5 22:53:56 CEST 2002

> Nejlepsi je naopak b). Primarni DNS si nechte u sebe a sekundarni u
> providera. Tim budete moci menit nastaveni a pri nedostupnosti vas sec.
> DNS zastoupi.

Ano, toto se mi jevi jako nejrozumnejsi reseni, i kdyz otazka byla asi minena
jinak ;-)

Kazdopadne jeste jednu vec. Pokud mam vice domen a jeden svuj primarni server,
mel bych si jednu domenu zvolit jako "hlavni" mit u ni GLUE zaznam na NICu
a ostatni odkazovat bez GLUE na ni. Jinak bych sel proti RFC1033, pro ktere
je nepripustne vice zaznamu na jednu IP adresu. Co vy na to?
Pise se tam toto:
"There should be one A record for each address of a host."
Coz se vztahuje i na GLUE A recordy.

Vim ze praxe byva trochu jina, DNSko je dost robustni, ze snese hodne prasaren,
ale da se popsana situace vyresit jinym 'cistym' zpusobem?

Pavouk