nastaveni modemu na urcitou rychlost pod Wxx

Pavel Ruzicka pavouk at k332.feld.cvut.cz
Sun May 5 22:59:39 CEST 2002

Zdravim,

> V manualu k modemu (Microcom DeskPorte Internal 56k/L) jsem nasel jenom
> AT+MS=V34, coz je jen do 33600. Linka snese bez potizi 48k, jenze obcas se
> modem spoji na vyssi rychlosti (49333 a vice) a pak spojeni za moc nestoji.

Prikazem AT+MS muzete menit nekolik parametru vcetne minimalni a maximalni
rychlosti. Zkuste napsat AT+MS=? nebo AT+MS? a v jednom z tech pripadu
vam to vypise aktualni nastaveni tohoto prikazu. Asi jako 4., nebo 5.
parametr je maximalni rychlost. Muze se to u ruznych vyrobcu lisit...
Zkuste, uvidite...
Nebo cmuchejte po internetu.
Nebo zkuste, jestli modem nema HELP: AT$H AT$ apod...

Pavouk