DNS - lame severs

Pavel Urban urbanp at mlp.cz
Thu May 16 02:11:14 CEST 2002

Beno Slávik wrote:
> Děkuji za uklidnění pánové, ale ještě bych chtěl podotknout, že se nejedná
> pouze o záznamy ze seznamu ale další spousty serverů .. pošlu vám shrnutí za
> jeden den. Zdá se Vám to ještě pořád korektní?
>
> Zdraví Beno Slávik, Okresní úřad Písek

<snip>

Ale jisteze. Ja jsem si tyhle hlasky pro jistotu vypnul uplne, jinak
bych v logu nemel skoro nic jineho. Co se reverzu pro 194.228.3.117
tyce, tak mam pocit, ze to je nejaky maly potvurek, co si dali lide ze
Seznamu k nam na housing, aby meli zalozni DNS fyzicky nekde jinde nez
primar. A zrejme si nerekli o zalozeni reverzu... automaticky ho u nas
nepridelujeme.

Co se toho vypnuti lame-servers tyce:

   category lame-servers {
     null;
   };

Pavel Urban (pavel.urban at hq.iol.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, www.iol.cz
    Vegetables should not operate electronic equipment.
           Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/