DNS - lame severs

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu May 16 15:29:06 CEST 2002

Pavel Urban wrote:

> bych v logu nemel skoro nic jineho. Co se reverzu pro 194.228.3.117
> tyce, tak mam pocit, ze to je nejaky maly potvurek, co si dali lide ze
> Seznamu k nam na housing, aby meli zalozni DNS fyzicky nekde jinde nez
> primar. A zrejme si nerekli o zalozeni reverzu... automaticky ho u nas
> nepridelujeme.

	Vsak to byste ani nemohli - nevite a nemuzete vedet jake jmeno nekdo da
vasi adrese ...

	Odpovednost za zajisteni reverzu (fyzicky to samozrejme musite
nakonfigurovat vy, mluvim o tom, kdo vas o to musi pozadat a musi
zkontrolovat, ze jste to udelali) ma samozrejme primarne ten, kdo
zrizuje zaznam dopredny.

						Dan

--
Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz