DNS - lame severs

Pavel Urban urbanp at mlp.cz
Fri May 17 02:06:05 CEST 2002

Jenom jsem chtel naznacit, ze nemame na celem rozsahu defaltni reverzy
typu 111.222.228.194.iol.cz, ktere by se posleze prepisovaly podle
pozadavku zakazniku. Tohle mame pouze u casti poolu pro dialup.

>     Vsak to byste ani nemohli - nevite a nemuzete vedet jake jmeno nekdo da
> vasi adrese ...
>
>     Odpovednost za zajisteni reverzu (fyzicky to samozrejme musite
> nakonfigurovat vy, mluvim o tom, kdo vas o to musi pozadat a musi
> zkontrolovat, ze jste to udelali) ma samozrejme primarne ten, kdo
> zrizuje zaznam dopredny.

Pavel Urban (pavel.urban at hq.iol.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, www.iol.cz
    Vegetables should not operate electronic equipment.
           Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/