Hotmail a HTML-only maily

Jaroslav Lukesh lukesh at k-net.cz
Wed Oct 9 15:08:23 CEST 2002

| Odesílatel: Dalibor Straka <dast at regionet.cz>

Nastavite firewall proti utoku, ale to ze kazdou chvilku i pri brouzdani po
ceskych domenach se browser snazi jit k MS. (kdo neveri, at si to loguje).
No a pokud je mi znamo, tak prave pri kontaktu browseru s MS dochazi obcas
k prenosu nekterych informaci. Docela zajimava je taky moznost zjisteni
vasi emailove adresy - ale nejen vasi, ale vsech co mate v adresari.
Hadejte, z jakych domen je to implicitne povoleno?

http://www.theregister.co.uk/content/4/23936.html

| Hmmm souhlasim,
| je to prehnane zakazovat na serveru domenu hotmail M$ apod. Ja napriklad
| mam na mailovem konte na seznam.cz zakazane domeny yahoo.com a
| hotmail.com, protoze mi nikdo znamy z nich nepise a chodej jenom spamy.
| Ale s vyse uvedenym to nijak nesouvisi. Filtrovat tak "velke" domeny
| neni paranoidnost, ale blbost.

Kdysi jsem byl v kontaktu s jednim clovekem co nemel zrovna moc daleko k
BSA a ukazal mi, co na mne vsechno microsofti maji. To bylo asi pred 4
lety! Mozna to ted pokladate za blbost, ale cas ukaze, kdo byl blby a kdo
opatrny.

| Prece kdyz mi nejakej FELak vyhackuje pocitac tak kvuli nemu nezakazu
| celou domenu .cvut.cz, nebo rovnou .cz :o).

Hadejte, co mate v licencnim ujednani ke svym oblibenym WindowsXP nebo
Win2k SP3?

Zdravi JL.