Hotmail a HTML-only maily

Pavel ŠVARC stefan.samecek at volny.cz
Wed Oct 9 17:09:27 CEST 2002

Jaroslav Lukesh napsal:

> Nastavite firewall proti utoku, ale to ze kazdou chvilku i pri brouzdani
> po ceskych domenach se browser snazi jit k MS. (kdo neveri, at si to
> loguje). No a pokud je mi znamo, tak prave pri kontaktu browseru s MS
nastavil jsem si logování ale zatí jsem nic nezachytil

> dochazi obcas k prenosu nekterych informaci. Docela zajimava je taky
> moznost zjisteni vasi emailove adresy - ale nejen vasi, ale vsech co mate
> v adresari. Hadejte, z jakych domen je to implicitne povoleno?
a k čemu by MS mohlo ty adresy použít ???

> Kdysi jsem byl v kontaktu s jednim clovekem co nemel zrovna moc daleko k
> BSA a ukazal mi, co na mne vsechno microsofti maji. To bylo asi pred 4
> lety! Mozna to ted pokladate za blbost, ale cas ukaze, kdo byl blby a kdo
> opatrny.
jedna paní povídala že vyděla marťany a taky se jich nebojím
pokud vycházím z předpokladu že na všechen SW máte licenci potom nechápu co
vám vadí. S každým dalším spamem se divím co všechno na mě kde vědí, ale
proti tomu lze udělat jenom to že nebudete používat internet

> Hadejte, co mate v licencnim ujednani ke svym oblibenym WindowsXP nebo
> Win2k SP3?
nemusím hádat četl jsem jí. Můžete upřesnic co je v ní tak divného ???

Stefan