Hotmail a HTML-only maily

Jaroslav Lukesh lsh at wo.cz
Wed Oct 9 22:27:52 CEST 2002

| nastavil jsem si logování ale zatí jsem nic nezachytil

to neni tak hned, pockejte si. Predevcirem jsem mel pozadavky na MS z webu
tiscali.cz (10 z jedne stranky!), vcera dokonce i z nejakeho co se venuje
bezpecnosti.

| a k čemu by MS mohlo ty adresy použít ???

když máte velkou databázi, můžete skládat mozaiku. S množstvím informací se
lid lépe ovládá, nemyslíte?

Hádejte, proč asi R Burton stáhl svůj web o tom, jak se bránit přesně těmto
děrám? Udělal zásadní chybu - má soukromý mail na hotmailu. Když na vás nic
nemají, nemůžou tlačit.

| jedna paní povídala že vyděla marťany a taky se jich nebojím

Já neviděl marťany, já viděl přesný profil sebe (teda mimo fotky)

| pokud vycházím z předpokladu že na všechen SW máte licenci potom nechápu
co

Jste přesně jako můj šéf, ten mi přesně tohle říká taky. Na rozdíl od vás
by si on nechal implantovat i čip. Nebo vy taky?

Ale vadí mi, že mají můj e-mail, moji adresu, ví zhruba co mě zajímá, že
dosledují i bez cookies, kdy přesne jsem se zrovna já díval na jejich web a
co jsem chtěl (a to i pod W95osr2). A to přesto, že sám žádný počítač nemám
(doopravdy, všechno je firemní, jen ten plotter je můj ještě z dob ZX
spectra).

Ale nejen to. Díky bobkům v officovských souborech toho ví daleko víc než
si myslíte, stačí ho jen nechat válet někde na internetu - a to ještě
nemusí být ten který jstet tvořil, mohl ho klidně někdo předělat - nebo vám
ho jenom tak dal k přečtení (ano, office do něj zapisuje ikdyž ho jenom
otevřete - ale zase ne vždy, schválně si to zkuste vysledovat v binárních
změnách). Prostě stačí jen používat počítač nebo internet jejich
technologiemi.

| vám vadí. S každým dalším spamem se divím co všechno na mě kde vědí, ale

Taky mi přišlo, že ho můžu mít o 4 palce delšího. Ve firmě to došlo jenom
chlapům.

| proti tomu lze udělat jenom to že nebudete používat internet

Ale ne. Stačí se jen vhodně chovat.

| nemusím hádat četl jsem jí. Můžete upřesnic co je v ní tak divného ???

dálková správa od microsoftu

zdraví JL.