wireless spojeni linux widle

Dalibor Straka dast at regionet.cz
Mon Sep 16 16:46:49 CEST 2002

Preji krasne odpoledne,

budu propojovat dve site bezdratovym spojem. Ke me prijde sitovka a ke
kamaradovi Access point. Chtel bych zarizeni s protokolem 802.11b.
Potrebuju sitovou kartu do linuxu (USB az nakonec) nejlepe nekym z Vas
odzkousenou. Vzdalenost je asi 150m ke stanici Access Point (ta bude
strcena do HUBu). Kdyz uz bude u Petra Access Point, lze propojit dva
Access Pointy? Honza ma Microcom 918 a me by zajimalo jestli se k nemu
muzeme jinym Access Pointem od Petra pripojit.

Prohledaval jsem ceniky a dokumentace asi dva dny, ale nenasel jsem par
veci:
a) Chybi mi podpora pro linux u vetsiny vyrobcu
b) Chci aby na moji sitovku bylo mozne pripojit antenu
Vsude je opticka viditelnost, nikde zadna prekazka :). Na muj pocitac
s~linuxem muze prijit pcmcia do isa nebo pci adapteru, neco na seriovy
port, pripadne usb (to zaboha nechci)

Dekuji vsem za rady
 Dalibor Straka