Ahojte ;o) Potrebuji pomoc !!!!!!

Michal Ludvig michal-linux at logix.cz
Mon Sep 16 18:07:46 CEST 2002

George wrote:
> Dik za pomoc, " je to lepsi ale stale kvoka ;)"
> X3 pomohlo k vytaceni cisla, ale ted dostavaji message
> ze userID or pasword incorrect .
> Mama tvrdi ze to ma spravne - but you never know ;o)
> Nejaky napad ?

Nerad bych podcenoval tvoje rodice, ale fakt se mi jednou stalo, ze jsem
nainstaloval jednomu nefalsovanemu klikaci novy pocitac a rekl mu, ze
nastaveni telefonniho pripojeni si musi opsat z toho staryho compu.
Presne jsem mu ukazal, kde to najde a on si to opravdu doma nasel a
vsechno prepsal ze stareho pocitace do noveho. Telefonni cislo a jmeno v
pohode a heslo? No na starem pocitaci mu to ukazalo 8 hvezdicek, tak
napsal 8x hvezdicku i do noveho. A volal mi, proc mu to nefunguje ;-)))

ML