reverzni zaznamy v exotice

Dan Ohnesorg Dan at feld.cvut.cz
Wed Feb 19 12:45:35 CET 2003

Dne Wed, Feb 19, 2003 at 11:29:50AM +0100, Pavel Urban napsal:
> Zdravim,
>
> posledni dobou mi prichazi cim dal tim vice spamu z divnych adres. Kdyz
> se k nim pokousim dotrasovat, koncim vzdycky stejne - cca 10-15 hopu od
> konce se adresy prestanou resolvovat. Nicmene z tech poslednich vyplyva,
> ze se jedna o stroje v domene .cn, .kr  a tak podobne. Netusite nekdo,
> jestli se v tehle krajinach vubec pouziva reverzni DNS? Mam skoro pocit,
> ze tam o tom nikdy neslyseli... Nebo mate nekdo jine vysvetleni?

No rekl bych, ze se tam reverzy vyskytuji stejne casto jako v cechach. On
take muze byt mrtvy jen nejaky server v retezu a i kdyz ty stroje maji
platny reverz, tak se k nemu neda shora dostat, protoze server treba pro
160.50.x.x nevi kam jsou delegovany jeho poddomeny.

Rekl bych ze i mnoho ceskych provideru nema reverzy pro svoje routry,
maximalne tak pro koncove uzly. Zrovna IOL nema podle mych skusenosti tak
pro pulku tech cisco 805 co jimi konci bezke pevne linky malych kapacit
zadny reverz.

zdravim
dan

DDDDDD
DD  OOOO               Dan at feld.cvut.cz
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311